Author Message

<  INTERNATIONAL  ~  Landgenoten!

PostPosted: Tue Dec 05, 2006 9:13 am
User avatarModeratorModeratorPosts: 3357Location: The NetherlandsJoined: Sat Sep 02, 2006 8:58 am
... en dat zijn dan al drie mensen uit Almere; jij, Stasz en ik.
We're taking over ;)
Oh, en nogmaals welkom :)



_________________
http://www.the-prodigy.org | Got miles and miles of smiles
Offline Profile WWW
PostPosted: Tue Dec 05, 2006 1:04 pm
User avatarGeneralGeneralPosts: 3702Location: Almere, The NetherlandsJoined: Sun Oct 01, 2006 9:54 pm
brainkiller.it/almereforums :lol:


Offline Profile
PostPosted: Tue Dec 05, 2006 1:05 pm
User avatarGeneralGeneralPosts: 3702Location: Almere, The NetherlandsJoined: Sun Oct 01, 2006 9:54 pm
is de eerstvolgende gig in nederland al bekend ? :roll:


Offline Profile
PostPosted: Tue Dec 05, 2006 1:42 pm
User avatarModeratorModeratorPosts: 3357Location: The NetherlandsJoined: Sat Sep 02, 2006 8:58 am
Nee, helaas niet. Dit jaar sowieso niet meer ;p Hopelijk ergens begin zomer volgend jaar, maar op dit moment is nog helemaal niets bekend, dus kunnen we alleen maar hopen...



_________________
http://www.the-prodigy.org | Got miles and miles of smiles
Offline Profile WWW
PostPosted: Tue Dec 05, 2006 3:35 pm
User avatarGeneralGeneralPosts: 1999Location: Cork - IrelandJoined: Mon Sep 04, 2006 11:08 am
ik verwacht zeker dat ze volg. jaar NL aandoen.... hopelijk ergens een gewone gig. Festivals zijn zeker leuk.... maar voor het echt Prodigy gebeuren is HMH altijd leuker =)


en zullen denk ik (.nl) wel weer n meeting organiseren en ...

waarschijnlijk iets meer :wink:



_________________
http://www.theprodigyfanboy.com
Offline Profile WWW
PostPosted: Tue Dec 05, 2006 4:02 pm
User avatarGruntGruntPosts: 51Location: Almere, The NetherlandsJoined: Sun Dec 03, 2006 9:18 pm
iets meer klinkt goed.
lijkt me echt gruwelijk om te doen 8-)



_________________
Wii Friend Code: 7678 8848 3415 9539
Offline Profile
PostPosted: Tue Dec 05, 2006 6:22 pm
User avatarGeneralGeneralPosts: 3702Location: Almere, The NetherlandsJoined: Sun Oct 01, 2006 9:54 pm
ET wrote:
en zullen denk ik (.nl) wel weer n meeting organiseren


Daar heb ik interesse in


Offline Profile
PostPosted: Thu Dec 14, 2006 6:28 pm
User avatarCorporalCorporalPosts: 336Location: The NetherlandsJoined: Thu Dec 14, 2006 5:38 pm
ET wrote:
ik verwacht zeker dat ze volg. jaar NL aandoen.... hopelijk ergens een gewone gig. Festivals zijn zeker leuk.... maar voor het echt Prodigy gebeuren is HMH altijd leuker =)


en zullen denk ik (.nl) wel weer n meeting organiseren en ...

waarschijnlijk iets meer :wink:


ik vond ze op lowlands echt wel veel beter dan in de HMH...heb allebei de keren vooraan gestaan en serieus! de energie vloog echt van het podium af op lowlands! ...als ik er nog aan terug denk krijg ik gewoon weer kippevel :P


Offline Profile WWW
PostPosted: Thu Dec 14, 2006 10:33 pm
User avatarGeneralGeneralPosts: 3702Location: Almere, The NetherlandsJoined: Sun Oct 01, 2006 9:54 pm
khad er wel bij willen zijn op Lowlands... :(

200e post :roll:


Offline Profile
PostPosted: Mon Dec 18, 2006 11:06 pm
User avatarGeneralGeneralPosts: 1999Location: Cork - IrelandJoined: Mon Sep 04, 2006 11:08 am
StasZ wrote:
khad er wel bij willen zijn op Lowlands... :(

200e post :roll:



spammer....



ik was dag voor lowlands op pukkelpop en tijdens lowlands vrijgezellenfeestje :P



_________________
http://www.theprodigyfanboy.com
Offline Profile WWW
PostPosted: Fri Dec 29, 2006 8:14 pm
User avatarGeneralGeneralPosts: 1999Location: Cork - IrelandJoined: Mon Sep 04, 2006 11:08 am
Gasten beetje leven in *hik* brouwerij mag wel :P



_________________
http://www.theprodigyfanboy.com
Offline Profile WWW
PostPosted: Wed Jan 03, 2007 12:38 pm
User avatarCorporalCorporalPosts: 336Location: The NetherlandsJoined: Thu Dec 14, 2006 5:38 pm
hoe was jullie oudjaarsavond/nieuwjaarsochtend?
ze hebben mij een bloedneus geslagen... en een paar ellebogen tegen me hoofd gekregen :D super gezellig dus 8-) (dat krijg je van te dicht bij de pit staan :wink: )
Heb de hele avond gedanst en heb er nu nog steeds spierpijn van!

(ze hadden ook nog een paar keer prodigy gedraait dus ik was helemaal blij! (toen heb ik een paar gasten die in de pit stonden ook maar teruggepakt van die bloedneus die ze me hadden geslagen door heel hard tegen iedereen aan te springen en vet hyperactief om me heen te meppen! heerlijk zo'n pit :P))

:dance:


Last edited by anti-hero on Wed Jan 03, 2007 12:42 pm, edited 1 time in total.

Offline Profile WWW
PostPosted: Wed Jan 03, 2007 12:42 pm
User avatarModeratorModeratorPosts: 3357Location: The NetherlandsJoined: Sat Sep 02, 2006 8:58 am
anti-hero wrote:
hoe was jullie oudjaarsavond/nieuwjaarsochtend?
ze hebben mij een bloedneus geslagen... en een paar ellebogen tegen me hoofd gekregen :D super gezellig dus 8-) (dat krijg je van te dicht bij de pit staan :wink: )
Het was echt super gezellig en heb er nu nog steeds spierpijn van!

:dance:

Waar ben je geweest dan?

Mijn vriendin en ik hebben het rustig aan gedaan. We zijn bij vrienden geweest. Hapje eten, wat drinken, kletsen, TV aan, spelletje spelen, rondje buiten gelopen en vuurwerk gekeken. Erg gezellig. Zelf niet gedronken, want ik moest rijden. We lagen om 3:00 al op bed.



_________________
http://www.the-prodigy.org | Got miles and miles of smiles
Offline Profile WWW
PostPosted: Wed Jan 03, 2007 12:45 pm
User avatarCorporalCorporalPosts: 336Location: The NetherlandsJoined: Thu Dec 14, 2006 5:38 pm
Arie wrote:
anti-hero wrote:
hoe was jullie oudjaarsavond/nieuwjaarsochtend?
ze hebben mij een bloedneus geslagen... en een paar ellebogen tegen me hoofd gekregen :D super gezellig dus 8-) (dat krijg je van te dicht bij de pit staan :wink: )
Het was echt super gezellig en heb er nu nog steeds spierpijn van!

:dance:

Waar ben je geweest dan?

Mijn vriendin en ik hebben het rustig aan gedaan. We zijn bij vrienden geweest. Hapje eten, wat drinken, kletsen, TV aan, spelletje spelen, rondje buiten gelopen en vuurwerk gekeken. Erg gezellig. Zelf niet gedronken, want ik moest rijden. We lagen om 3:00 al op bed.


Ik denk niet dat je het kent :P het ligt in Terborg (achterhoek)
Het heet de P8 en het is echt de meest relaxte plaats om uit te gaan!....(wel wat minder geworden vanwege een overname van emo's maar dat trekt wel weer weg ;))


Offline Profile WWW
PostPosted: Wed Jan 03, 2007 12:47 pm
User avatarCorporalCorporalPosts: 336Location: The NetherlandsJoined: Thu Dec 14, 2006 5:38 pm
Arie wrote:
We lagen om 3:00 al op bed.

Wij lagen pas rond 7 uur in bed...op zich wel een redelijke prestatie :D
lekker tot 3 uur geslapen! en de kater viel mee dus dat scheelde ook weer! :roll:


Offline Profile WWW

Display posts from previous:  Sort by:

All times are UTC
Page 3 of 40
589 posts
Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 40  Next
Users browsing this forum: No registered users and 8 guests
Search for:
Post new topic  Reply to topic
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum